Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Moda na bycie modnym – złudna inspiracja

Zakładając, że jesteśmy jedną z tych osób, które lubią robić wrażenie na innych samym tylko pojawieniem się, zapewne będziemy kierować się modą przy wyborze ubrań. To dość zwodnicza metoda, niemniej skuteczna. Problemem jest tylko to, że moda jest w ogólnym ujęciu biznesem, tak więc z założenia musi cały czas rozwijać się dynamicznie. Efekt? Żeby być modnym w stu procentach remanent szafy czeka nas średnio raz na pół roku. Zgodnie z trendami w modzie zawsze, ale to zawsze kolejny sezon niesie za sobą rewolucję. Możemy mieć absolutną pewność, że kupując coś w tym roku nie mamy szansy założyć tego w przyszłym, jeśli chcemy wciąż wyglądać jak ikona mody rodem z żurnala. O ile nie jest to tragedią w aspekcie bluzek lub dodatków, o tyle może byś uciążliwe jeśli chodzi o płaszcz czy buty, których ceny są absolutnie niezrozumiałe dla każdego typowego niepodążającego za modą człowieka. Torebki, perfumy, biżuteria, buty i wiele innych elementów ubioru w momencie pojawienia się na rynku są modne. Dbają o to firmy produkujące wyżej wymienione dobra przy współpracy z gwiazdami showbiznesu i z ogromnym wsparciem specjalistów od marketingu i reklamy. To właśnie jest przyczyną ciągłych rewolucji w modzie – sklep firmowy wyprzedaje kolekcje na bieżący sezon i jakoś musi zapewnić sobie klientelę na sezon kolejny, a przecież w szafach ich stałych klientów wisi mnóstwo ubrań w doskonałym stanie sprzed roku.